Czas realizacji zamówienia
Czas realizacji zamówienia = 1 + 2
1. czas przygotowania zamówienia do wysyłki od chwili zaksięgowania wpłaty lub wybrania opcji „pobranie", dostępność kupionego produktu.
2. czas doręczenia przez Pocztę Polską lub firmę kurierską
Aby przyspieszyć proces realizacji zamówień, prosimy o składanie zamówień na produkty spożywcze z działu DELIKATESY oraz produty firm: Almacabio, Jackson Reece, Agafii, Klar, Adams'Fitness, Bergland, Proagrani, Urtekram, Vivicot - do PIĄTKU do godz. 11.00.
Dostawy tych produktów do naszego magazynu mamy w każdy poniedziałek.
Aby zagwarantować zawsze świeże ekologiczne produkty, staramy się nie magazynować ich, zamawiając co tydzień świeżą partię.
Dostępność produktów
Dostępność: 24 - 48 godz. - oznacza iż produkt znajduje się aktualnie w naszym magazynie (najczęściej 1-2szt.).
Dostępność: 2 - 4 dni , 3 - 5 dni lub 5 - 7 dni - oznacza, iż produktu nie ma aktualnie w naszym magazynie, ale zostanie dla Państwa sprowadzony od dostawcy (podane dni robocze dotyczą dostawy produktu do naszego magazynu).
Strona każdego produktu zawiera informację o tym, czy dany produkt znajduje się aktualnie w magazynie.
Zamówienie może się składać z produktów z naszego magazynu oraz produktów, które musimy sprowadzić z magazynu dystrybutora, co wpływa na zmianę czasu oczekiwania na skompletowanie zamówienia.
O ewentualnej niedostępności produktu w magazynie dostawcy informujemy Klienta w odrębnej korespondencji podając przewidywany czas dostawy i ustalając dalsze postępowanie
Jeśli produkt jest zablokowany i nie można go włożyć do koszyka, a przy opisie widnieje informacja: „niedostępny" lub "brak"- oznacza to, iż produkt jest aktualnie niedostępny w magazynie dystrybutora i nie możemy go sprowadzić.
Pakowanie zamówień
Zamówione towary pakujemy ze starannością i pieczołowitością. Opakowania są dobrane w taki sposób, aby zapewnić produktom jak najbezpieczniejszy transport do Klienta.
Stosujemy wypełnienie w postaci papieru, granulatu oraz folii bombelkowej.
Produkty, co do których istnieje ryzyko otworzenia się nakrętki podczas transportu, zabezpieczamy taśmą klejącą, którą można odkleić bez pozostawienia śladu na nakrętce.
Uszkodzenia podczas transportu
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie prosimy spisać w obecności kuriera / pracownika poczty po odebraniu paczki (tzw. protokół szkody). Na tej podstawie będziemy mogli przystąpić do zrealizowania Państwa reklamacji tychże produktów . Po otrzymaniu protokołu szkody wyślemy nowy produkt na nasz koszt.